گروه معماری هنرآنلاین:  این برج برای ساکنان مناظر پاناروما از شهر، رودخانه و بندر را فراهم می‌کند. این ساختمان مسکونی۹۳ طبقه در مرکز شهر بروکلین، از سال ۲۰۱۸ در حال ساخت است. توسعه آن ۷۵۰ میلیون دلار هزینه داشت و توسط گروه معماران SHoP طراحی شده است.

در مجموع، این ساختمان دارای ۵۵۰ آپارتمان (با حداقل ۲۰ درصد مسکن ارزان قیمت) با ۴۰۰ واحد برای اجاره و ۱۵۰ آپارتمان برای فروش خواهد بود.بر اساس پیش‌بینی‌ها این ساختمان فروش واحدها را در بهار سال آینده و اجاره آن‌ها در تابستان آینده آغاز می‌کند و از اواخر همان سال برای سکونت مهیا است. همچنین حدود ۳۰هزار و ۵۰۰مترمربع مغازه در طبقات پایین و بیش از۳۰هزار مترمربع امکانات ورزشی و بهداشتی برای این برج پیش‌بینی شده است.

برج بروکلین در واقع یک پروژه استفاده مجدد با مقیاس بزرگ‌تر است. این سازه با کاربری چند منظوره، بانک پس‌انداز معروف اوایل قرن بیستم( Dime Savings Bank ) را نیز در خود جای داده است. در سال ۲۰۱۶، موسسه املاک و مستغلات JDS این بانک و حقوق ترافیک هوایی آن را به مبلغ ۹۵میلیون دلار خریداری کرد. سازه ۱۱۵ ساله بازسازی شده و به طور یکپارچه با ساختار جدید ادغام می‌شود و به ساکنان اجازه می‌دهد از طریق ستون یونی وارد لابی اصلی شوند.

پایه این برج با سنگ مرمر سفید تزئین شده و در طبقات بالاتر به یک استیل ضدزنگ مشکی، برنز و مس تبدیل خواهد شد. از هر زاویه‌ایی برج می‌تواند نمای خارجی،  شکل هندسی،رنگ و بافت خود را با استفاده از عناصر استوانه‌ای و مثلثی شکل که در یک ترکیب عمودی بین پنل‌های شیشه ای بزرگ قرار گرفته به نمایش بگذارد.