گروه تجسمی هنرآنلاین: کامبیز درم‌بخش که از چندی قبل درگیر بیماری کرونا شده بود، امروز ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در بیمارستان آتیه تهران از دنیا رفت. او سال ۱۳۲۱ در شیراز به دنیا آمد و از ۱۴ سالگی همکاری خود را با نشریات ایرانی از جمله توفیق شروع کرد و با دیگر مطبوعات ایرانی و خارجی همچون نیویورک تایمز، اشپیگل، نبل اشپالتر و… کارش را ادامه داد.

درم بخش بیش از ۶۰ سال با مطبوعات صاحب نام ایران و جهان همکاری مستمر داشت و از هنرمندان صاحب سبک کارتون و کاریکاتور به شمار می‌رود. این هنرمند بیش از ۵۰ نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و در ۱۰۰ نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی حضور داشته‌است. او برنده جایزه از بزرگ‌ترین و معتبرترین مسابقات بین‌المللی کاریکاتور ژاپن، آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک، ترکیه، برزیل، یوگسلاوی و... بود و سال ۱۳۹۳ نشان شوالیه را از دولت فرانسه دریافت کرد.

بسیاری از آثار درم‌بخش به موزه‌های معتبر دنیا از جمله موزه هنر‌های معاصر تهران، موزه آوینیون پاریس، موزه کاریکاتور بازل در سوئیس، موزه کاریکاتور گابروو در بلغارستان، موزه هیروشیما در ژاپن، موزه ضد جنگ یوگسلاوی، موزه کاریکاتور استانبول در ترکیه، موزه کاریکاتور ورشو در لهستان و... راه پیدا کرده است. بدون شرح، دفتر خاطرات فرشته‌ها، می‌ازار موری که دانه‌کش است، المپیک خنده، سمفونی خطوط، اگر داوینچی مرا دیده بود و... از جمله کتاب‌های متعددی هستند که درمبخش در زمینه تصویرسازی و کاریکاتور منتشر کرد.