به گزارش هنرآنلاین، بنابر اعلام شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت از ۱۲ آذر اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند که به همین مناسبت از لوگوی فیلم با طراحی فرهاد فزونی طراح و گرافیست شناخته‌شده، رونمایی شد.

در خلاصه داستان «بندربند» آمده است: تعدادی خواننده زن ایرانی قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا باردار به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان، سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کند، آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند. آن‌ها هنوز امیدهای خود را زنده نگه می‌دارند، با این حال هر راهی که می‌روند به یک بن بست در سرزمین سیل‌زده منجر می‌شود... .

فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت، تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی، با کارگردانی هنری فرهاد فزونی و پخش بین‌المللی شرکت ایریماژ تاکنون در بیش از سی جشنواره جهانی سینمایی از جمله جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی، هاینان و…به نمایش در آمده و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته و جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو ، تقدیرنامه بهترین فیلم جشنواره باتومی را دریافت کرده‌است.

رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم هستند. دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، کارگردان هنری: فرهاد فزونی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمدحسین کاوه، مدیرتولید: جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم.