به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، رویداد موسیقایی «پرسه در خمسه» در بزرگداشت پدر داستانسرایی ادبیات فارسی، حکیم نظامی گنجوی با اجرای اشعاری از نظامی، حافظ و مولانا در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در این رویداد گروه موسیقی «تیام» به سرپرستی و آهنگسازی هادی منتظری و خوانندگی حسام‌الدین سراج برنامه اجرا کردند.

این کنسرت یکشنبه دوم آبان در روز میلاد پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) از ساعت ۲۱ در دسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند کنسرت را از سایت بنیاد رودکی به نشانی www.bonyadroudaki.com، اینستاگرام بنیاد به نشانی ‌bonyad.roudaki و آپارات فرهنگسرای نیاوران در نشانی farhangsaraniavaran تماشا کنند.

حضور شالویی و افضلی در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت «پرسه در خمسه» با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان به همت فرهنگسرای نیاوران و بنیاد فرهنگی هنری رودکی عصر جمعه ۳۰ مهرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرا برگزار شد.

Parseh

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی افضلی، مدیرعامل بنیاد رودکی به همراه جمعی از هنرمندان تماشاگران این اجرای مناسبتی بودند. هادی منتظری (نوازنده کمانچه و سرپرست گروه)، حسام‌الدین سراج (خواننده)، حمید قنبری (نوازنده تنبک)، علیرضا دریایی (نوازنده کمانچه)، جمشید صفرزاده (نوازنده سنتور)، امین دادوری (نوازنده دف) و مجید مولانیا (نوازنده تار) اعضای گروه در کنسرت پرسه در خمسه بودند.

سرپرست معاونت امور هنری و مدیرعامل بنیاد رودکی پس از تماشای کنسرت «پرسه در خمسه» از نمایشگاه آثار تجسمی جشن نگاره در گالری‌های شماره ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران دیدن کردند.