به گزارش هنرآنلاین، «چریکه خاموش» عنوان این نمایشگاه است که در معرفی آن، متن زیر منتشر شده است: «آنجا که تاریکی بر ساحت خرد، سایه ‌می‌اندازد و نابرابری مقیاسی‌ست برای سنجش، چیزی جز زمزمهٔ فروخوردهٔ روشنایی باقی نخواهد ماند. آوای آزادی و بودن که بر نگاه مضطرب٬ پوشیده و مثله شده می‌نشیند و به شعری حماسی می‌ماند که در ابتدای سرایش٬ عقیم مانده است.»

در این نمایشگاه ۲۵ اثر که همگی در سال ۲۰۲۰ با تکنیک میکس مدیا خلق شده اند ارائه خواهد شد. رحیمی‌زاده متولد ۱۳۵۷ لاهیجان، بیش از ۵۰ کتاب را برای کودکان تصویرسازی و بیش از ۱۵۰ طرح جلد کتاب را برای انتشارات مختلف از جمله امیرکبیر ، سوره مهر و ... خلق کرده و در دانشگاه‌های گوناگون تدریس تصویرسازی و طراحی گرافیک انجام می‌دهد. او جایزه‌های متعددی از ژاپن، لهستان، آلمان و... کسب کرده و بارها آثارش در دوسالانه‌های زاگرب، براتیسلاوا و ... به نمایش بوده است.

نمایشگاه «چریکه خاموش» تا چهارم آبان ۱۴۰۰ در گالری مژده به نشانی سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ به نمایش است و علاقمندان می‌توانند با رعایت تمامی قوانین بهداشتی و فاصله اجتماعی از این آثار دیدن کنند.