به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سیدمصطفی موتورچی مسئول دفتر تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری در مورد تنظیم فراخوان دور تازه‌ای از تئاتر بچه‌های مسجد گفت: هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های تنظیم سند چشم‌انداز تئاتر بچه‌های مسجد با حضور کارگروه‌های مختلف از جمله سید حسین فدایی حسین، کوروش زارعی، محمدرضا آزاد، حسن قهرمانی، مرتضی اسدی‌مرام، افشین ناظری، سینا دلشادی و توحید معصومی برپا شد.

وی افزود: همزمان با تهیه و تنظیم سند جامع چشم‌انداز تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری که در آن تمامی مباحث آموزشی و تربیتی، ترویج و در نهایت تولید در نظر گرفته شده است، فراخوان بخش تولید این سند نیز در حال آماده سازی است. این فراخوان زیر مجموعه و بخش کوچکی از اقدامات کلان سند جامع و چشم‌انداز تئاتر بچه‌های مسجد است. در این نشست مواردی از سوی کارگروه‌ها در مورد چگونگی اجرای فراخوان تولید عنوان و مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت تا در تهیه و تنظیم پیش‌نویس آن مد نظر قرار گیرد. از جمله این موارد می‌توان به توجه ویژه به چگونگی شناسایی و ارتباط با گروه‌های تئاتر مسجدی در سراسر کشور و روش‌های پی‌گیری اجرای بندهای فراخوان اشاره کرد.

موتورچی اظهار کرد: تصمیم گرفته شد تا سید حسین فدایی حسین تنظیم پیش‌نویس اولیه فراخوان دور تازه این رویداد را بر عهده بگیرد تا در نشست‌های آینده که در هفته آینده انجام خواهد شد مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

مسئول دفتر تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری در پایان گفت: همچنین در این نشست به اهمیت توجه به مساجد روستاها علاوه بر شهرستان‌ها اشاره شد که این موضوع هم قرار است در فراخوان و مسیر پیش روی این دوره در نظر گرفته شود.