گروه سینمایی هنرآنلاین: شیوع ویروس کرونا در ایران شرایط تازه‌ای را در وجوه مختلف کشور ایجاد کرد اما مزایایی هم داشت که از آن جمله می‌توان به رونق تولید سریال‌های متنوع در بستر وی‌او‌دی‌ها اشاره کرد. اکنون با گذشت بیش از یک سال از پاندمی کرونا، رقابت سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی همچنان داغ است. در ادامه به معرفی سریال‌های تازه شبکه نمایش خانگی که قرار است به زودی پخش خود را آغاز کنند، می‌پردازیم.

«حرفه‌ای» با سیروان خسروی

این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی، سریالی در ژانر اجتماعی و اکشن بوده که در آن سیروان و زانیار خسروی خواننده‌های موسیقی پاپ در کنار بازیگرانی چون سارا بهرامی، ماهور الوند، علیرضا ثانی فرد، مرتضی تقی زاده، مزدک میرعابدینی، اسما رمضانی، المیرا دهقانی، بهاره کیان افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و علی مصفا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است و ...» این سریال از ساعت ۸ شب چهارشنبه ۲۱ مهر ماه پخش خود را در نماوا آغاز می‌کند و باید دید مواجهه مخاطبان با آن چگونه خواهد بود.

«خسوف»؛ روایتی عاشقانه از مازیار میری

این سریال اولین تجربه مازیار میری در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید و براساس پیگیری‌های خبرنگار هنرآنلاین طی دو سه هفته آینده پخش خود را از نماوا آغاز می‌کند. «خسوف» سریالی در ژانر درام اجتماعی و عاشقانه بوده که مهدی شیرزاد و حسین تراب‌نژاد به طور مشترک فیلمنامه آن را نوشته‌اند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می‌بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ...» امین تارخ، شهره سلطانی، شمسی فضل‌الهی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند. 

منوچهر هادی این بار با نیسان آبی می‌آید

سریال «نیسان آبی» آخرین ساخته منوچهر هادی کارگردان پرحاشیه‌ای است که پیش از این پخش سریال‌های همچون «دل» و «گیسو» از او با حواشی بسیاری همراه بود. «نیسان آبی» کمدی خانوادگی بوده که روند تولیدش در سال کنونی طی شده است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «نیسان آبی» قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم‌پور است و نیسان آبی‌اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار!

حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه‌خواه از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند. اولین قسمت این مجموعه ساعت ۸ صبح چهارشنبه هفته آینده مصادف با ۲۸ مهرماه از فیلیمو پخش می‌شود.