به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه ۲۵ استاد مهمان پیشکسوت از خاندان پتگر و همچنین استادان بنام حضور دارند و در کنار آن، ۵۶ هنرمند در رشته‌های هنری مختلف نقاشی، نگارگری، مینیاتور، نقاشی خط، خوشنویسی، خط تذهیب، منبت، معرق، مشبک فلز، کاشیکاری شرکت دارند.

سبک و سوژه آثار، آزاد بوده و این خود اسبابِ همکاری هنرمندان شاخه‌های مختلف هنر‌های تجسمی را در کنار هم فراهم آورده است. هدف از برگزاری این جشن نگاره، در کنار هم قرار گرفتن استادان نامدار و پیشکسوت و هنرمندانی است که با خلق آثارشان گمنام مانده‌اند.

سوزان وزیری کارشناس، مشاور هنری و برگزارکننده نمایشگاه از نوجوانی نقاشی را تحت تعلیم استادان بزرگ مانند علی اصغر پتگر و استاد نامی پتگر گذرانده است. وزیری که عضو هیئت مدیره و رئیس قسمت بانوان موزه بنیاد حافظان فرهنگ و هنر ایران است، در کارنامه کاری خود در هفتاد نمایشگاه داخل و خارج از کشور حضور داشته است. او دو اثر در موزه امام علی(ع) و دو تابلو درباره مولانا در ترکیه دارد.

موزه بنیاد حافظان هنر ایران مدال هنرمند برجسته سال را بنام او ضرب کرده است. نمایشگاه گروهی جشن نگاره از ۲۳مهر تا ۷ آبان در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست.

علاقه‌مندان می‌‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روز‌های عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.