به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «داستان باغ وحش» از آثار شاخص ادوارد آلبی از روی یکشنبه هجدهم مهر به کارگردانی مهدی پاشایی پیش روی مخاطبان قرار گرفت. این اثر روایت رویارویی مردی از طبقه نسبتا مرفه جامعه با شخصی است که زندگی‌اش بر روال معمول جامعه نیست. این یک جدال سرخوشانه است اما در نهایت به تراژدی می‌انجامد.

در «داستان باغ وحش» که در اولین اجرای عمومی پس از تعطیلات کرونا با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده، الهام فقیه مسیبی (مترجم)، مهدی پاشایی (طراح و کارگردان)، مهدی زمین‌پرداز، بهار نوحیان و مهدی پاشایی (گروه بازیگران)، مبینا کلاته و مائده کمیجانی (گروه کارگردانی)، مهدی پاشایی (طراح صحنه، طراح لباس و انتخاب موسیقی)، رضا خضرایی (طراح نور)، سینا افشار (طراح پوستر و بروشور)، امین محمودی (مدیر صحنه)، بنیامین نادعلی (ساخت تیزر)، اصغر شیرزاد (برنامه‌ریز)، فتانه امینی‌خواه (عکاس) و آروین موذن‌زاده (امور رسانه‌ای) گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

«داستان باغ وحش» که ظرفیت بلیت چهار اجرای اول آن به اتمام رسیده، هر روز جز شنبه‌ها ساعت 19:30 با مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار قشقایی تئاتر شهر اجرا می‌شود. «تن‌ها» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی هم در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه است و روزهای آینده نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی صدرالدین زاهد اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز خواهد کرد.