گروه معماری هنرآنلاین: گروه معماری بیارکه اینگلس برج مارسک را در پارک ملی دریای وادن دانمارک طراحی کرده‌اند. در طراحی این برج از ساختار مارپیچی DNA الهام گرفته شده است. ارتفاع این برج در حدود ۲۵ متر است. فولاد استفاده شده در نمای کلی این برج، نمایی ساده به آن بخشیده که در ترکیب با زیبایی طبیعی محیط اطراف، چشم‌نواز است.

طراحی مارپیچ دوگانه برج به این معناست که بازدیدکنندگان برای رسیدن به قسمت بالای برج باید ۱۴۶ پله فولادی را در مسیر بالا و ۱۳۱ پله فولادی را در مسیر پایین که حول یک هسته مرکزی می‌چرخد، طی کنند. البته یک آسانسور نیز در قسمت مرکزی سازه تعبیه شده برای کسانی که قادر به بالا رفتن از پله‌ها نیستند.

در نهایت قسمت فوقانی این برج به سکویی با نمای ۳۶۰ درجه به محیط اطراف باز می‌شود. از آنجا بازدیدکنندگان قادر خواهند بود از تماشای زیبایی اکوسیستم منطقه، جزر و مدهای ساحلی و دیگر زیبایی‌های این پارک ملی نهایت استفاده را ببرند.

در ورودی برج مارسک نوشته شده است: « هنگامی که از۱۴۶ پله بالا رفته و بر روی سکوی ایستاده‌اید، ۳۶ متر بالاتر از سطح دریا ایستاده‌اید و یک چشم‌انداز کاملاً منحصر به فرد از باتلاق مسطح و نمای فوق‌العاده بر روی پارک ملی دریای وادن  را ارائه می‌دهد.»

گذشته از طراحی معماری خیره‌کننده، برج مارسک قصد دارد دیدگاه بازدیدکنندگان از چشم‌انداز را در هنگام تعامل با آن تغییر دهد.