گروه معماری هنرآنلاین: پاویون سنگاپور با عنوان «طبیعت، پرورش، آینده» در اکسپو۲۰۲۰ دبی توسط شرکت معماری WHOA طراحی شده است. این غرفه قصد دارد داستان سنگاپور را برای غلبه بر محدودیت‌های فیزیکی خود به عنوان یک کشور کوچک و تطبیق آن برای تبدیل شدن به یک شهر بسیار زیست‌پذیر و پایدار را به نمایش بگذارد.

سنگاپور با ایجاد یک واحه سبز در صحرای عربی نشان می‌دهد که چگونه معماری می‌تواند با طبیعت همزیستی داشته باشد. شیوه معماری در سنگاپور، چشم‌انداز آینده‌ای سبز و پایدار را پیش‌بینی می‌کند، جایی که معماری می‌تواند سهم معناداری در مبارزه با اثرات تغییرات آب و هوایی داشته باشد.

غرفه سنگاپور در اکسپو ۲۰۲۰ دبی شبیه ساختمانی بزرگ پوشیده از گیاه است. باغچه مخروطی شکل از چشم‌اندازهای سبز این پاویون است که از ۱۷۰ نوع گیاه از زیستگاه‌های مختلف این کشور طراحی شده و درون آن مجموعه نمایشگاه‌هایی از میراث طبیعی سنگاپوربه نمایش درآمده است.

غرفه سنگاپور، واقع در منطقه پایداری اکسپو، انعطاف‌پذیری و قابلیت زندگی این کشور را برجسته می‌کند. در واقع، این پروژه کاملا با انرژی خورشیدی و سیستم نمک‌زدایی خورشیدی کار می‌کند و در تمام مدت ۶ ماه نمایشگاه، مصرف انرژی آن صفر است.

این غرفه فضاهای سبز و راه‌حل‌های دیجیتالی را به نمایش می‌گذارد. امکان توسعه برنامه‌های مناسب برای ادغام طبیعت، معماری، فرهنگ و فناوری را نیز از طریق طرح‌ها و استراتژی‌های مختلف دیجیتالی را نشان می‌دهد.

پاویون سنگاپور بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند نقش های خود را در تقویت روابط بین طبیعت و محیط ساخته شده را از طریق یک سفر خلاق و تجربی بررسی کنند. همچنین به آن‌ها فرصت می‌دهد تا از طریق سیستم‌های دیجیتالی و بازی‌های الکترونیکی با اسرار علمی این نمایشگاه آشنا شوند.

اکسپو ۲۰۲۰ دوبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است.