گروه معماری هنرآنلاین: پاویون کشور‌ ایرلند با عنوان «درهم تنیدگی» اثر گروه تحقیق و طراحی چندرشته‌ای  ANNEX را در منطقه آرسناله ونیز به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه زیرساخت‌های تولید داده‌ها و تاثیر آن بر زندگی روزمره را به چالش می‌کشد در حالی که نقش ایرلند در تکامل ارتباطات جهانی را هم مورد توجه قرار می‌دهد.

ایرلند در طول تاریخ صحنه پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه ارتباطات بوده است از جمله به عنوان نقطه فرود اولین کابل تلگراف تجاری در سال ۱۸۶۶ و نقطه انتقال اولین پیام رادیویی بی‌سیم در سراسر اقیانوس اطلس در سال ۱۹۰۱. در حال حاضر دوبلین مرکز داده‌ها و میزبان ۲۵ درصد کل فضای سرورهای موجود در اروپا است. در سال‌های اخیر شهرها و حومه ایرلند دارای تعداد بیشماری مراکز داده، شبکه‌های کابل فیبر نوری و شبکه‌های انرژی هستند و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۷، زیرساخت داده‌ها یک سوم برق ایرلند را مصرف کنند.

با بررسی نقش تاریخی و معاصر ایرلند در ارتباطات و داده‌‌های رایانه‌ای، این نمایشگاه پلی میان توزیع اطلاعات و فعالیت‌های گرمازا ایجاد کرده است. غرفه ایرلند میزان تولید، مصرف و انتشار داده‌ها در سراسر جهان را از طریق یک سری فناوری‌های تصویربرداری حرارتی در زمان واقعی نشان می‌دهد. همچنین سایت‌های مهم و مرتبط با زیرساخت داده در ایرلند را با آثار انسانی در آرسناله را در کنار هم قرار می‌دهد.

این نمایشگاه با هدف برجسته‌سازی مقیاس و درهم تنیدگی شبکه‌های زیرساختی اطلاعات، نشان می‌دهد که «لایک» کردن فیس‌بوک در مالزی می‌تواند باعث انتشار گرما از یک سرور در حومه دوبلین شود.

هفدهمین دوسالانه معماری ونیز با عنوان «ما چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟» به صورت فیزیکی و آنلاین (biennalepavilions.com) تا ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) میزبان بازدیدکنندگان است.