به گزارش هنرآنلاین به نقل از صندوق اعتباری هنر، پوراحمدی در این دیدار درباره برنامه‌های خود برای تدوین سیاست های نوین حمایتی صندوق اعتباری هنر با هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گفت. مشاور وزیر ارشاد ضمن تجلیل از چند دهه فعالیت ارزشمند این بازیگر پیشکسوت گفت: پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر جزو مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند و باید نقش مشورتی بیشتری در ترسیم نقشه راه ساختارهای فرهنگی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از فعالان فرهنگی و هنری تأسیس شده است و ما مصمم هستیم در دوره جدید فعالیت صندوق با هم‌اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نقشه راه را ترسیم و خدمات حمایتی را گسترش دهیم. از این رو جلسات مستمر با هنرمندان و صنوف تخصصی در راستای تبادل دیدگاه و بهره‌گیری از تجربه‌های خبرگان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شده است.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر خدمت به جامعه فرهنگ و هنر را فرصتی مغتنم دانست و گفت: نگاه ما در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، خودکفایی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه بخش‌ها و ساماندهی زیرساخت‌های اقتصاد فرهنگ و هنر با همراهی تمام فعالان این عرصه است.

در این دیدار جهانبخش سلطانی هم ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به ارائه مشکلات موجود در این عرصه، وضعیت هنرمندان پیشکسوت و لزوم رسیدگی به آنها پرداخت و گفت: توجه به دغدغه‌ها و حل مشکلات معیشتی هنرمندان بسیار ضروری است و بسیار خرسندم که اراده‌ای برای حل مشکلات آنها وجود دارد.