بله گزارش هنرآنلاین، نمایش «اتوبوس به نام هوس» به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی مهدی اصغریان از ۱۸ مهر تا ۴ آبان ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جمشید مشایخی روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان این نمایش آماده است: بلانچ دبوآ که مشکلات زیادی در زندگی متحمل شده، پس از اخراج از مدرسه‌ای که در آن به تدریس مشغول بود، برای دیدار با خواهرش استلا پیش وی و شوهر خواهرش استنلی کووالسکی می‌آید. استنلی که یک کارگر قمارباز است، از بدو ورود بلانش سر ناسازگاری با وی دارد...

مهدی اصغریان، امیر بشیره‌نژاد، حسین اکبری، شیما خالقی، رومینا قلعه‌وند، سارینا گودرزی، لیلا تکلو، منصوره کاملی، معصومه ملکی، یاسمن روستایی و ستاره ترکمان بازیگران این اثر نمایشی هستند. سایر عوامل «اتوبوسی به نام هوس» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: مهدی اصغریان، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: امیر بشیره‌نژاد، منشی صحنه: سارینا گودرزی، گریم: مرمر معتمدی دانا، اتاق فرمان: کیمیا علیزاده، طراح پوستر و گرافیک: متین خیبلی، ساخت تیزر و عکاس: محمدمهدی ترحمی، روابط عمومی: سجاد امیرزاده و امیر محنتی.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال و مراجعه حضوری به گیشه تماشاخانه استاد جمشید مشایخی بلیت‌های این نمایش را بخرند.