به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم که ساعت 18 در  تماشاخانه سنگلج برگزار شد، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، مهرداد کوروش نیا مدیر مجموعه تئاتر محراب، توحید معصومی مشاور عالی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، امیر حسین شفیعی مدیر بخش نمایش حوزه هنری، یاسر موحد رئیس بنیاد شاهانامه حسین پرستار، محسن بابای و حامد عقیلی نیر حضور داشتند.

زهرا مظفر، خواهر شهیدان مظفر  بعد از تماشای نمایش «شب‌های طولانی یلدا» گفت: با دیدن اسم نمایش اصلا فکر نمی‌کردم موضوع آن ارتباط مستقیم با دفاع مقدس و ایثار خانواده شهدا داشته باشد که به نظر من همین می‌تواند عامل جذب مخاطبان جوان ما باشد. زیبایی‌های زیادی در دوران دفاع مقدس رقم خورده که بیان این رشادت‌ها به نسل جدید  کار بسیار مشکلی است و این انتقال تنها از طریق ابزارهای هنری مثل نمایش می‌تواند ممکن باشد و نویسنده و کارگردان این نمایش به خوبی این حس و عشق را به مخاطب انتقال دادند.

خواهر شهیدان مظفر در  پایان ضمن تشکر از همه عوامل «شب‌های طولانی یلدا» افزود: رزمندگان و شهدای ما برای حفظ از میهن و نظام ما عاشقانه جانشان را فدا کردند و از همه علقه‌های دنیایی گذشتند تا از ناموس و وطن دفاع کنند و این ایثار و عشق در نمایش با واقعیت‌ها منطبق بود. من از همه عزیزان و دست‌اندرکاران حوزه نمایش و هنر خواستارم برای حفظ آرمان‌های شهدای اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و نام و رشادت‌های آنها به مسیر خود مجدانه و عاشقانه ادامه و فرهنگ ایثار و شهامت و شهادت را بین نسل جدید ترویج دهند.

این نمایش هر روز جز شنبه ها ساعت 18:30 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.