گروه تجسمی هنرآنلاین: تعدادی از گالری‌ها و موسسات فرهنگی و هنری نمایشگاه‌های مجازی را برپا کرده‌اند تا فرصت تماشای آثار هنری برای علاقه‌مندان فراهم شود.

گلستان: نمایشگاه نقاشیخط محمد مظهری تا ۱۴ مهرماه در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

میکا: نمایشگاه آنلاین حجم‌های مرجان حسینی در سایت میکاگالری به نشانی www.micaartgallery.com برپاست.

راه ابریشم: نمایشگاه آثار نازلی عباس پور با عنوان «تناسخ» تا ۳۰ مهر در وب‌سایت گالری راه ابریشم به نشانی www.silkroadartgallery.com برپاست.

دلگشا: نمایشگاه گروهی « ترک بهار برای پاییز، زمستان» در سایت گالری دلگشا به نشانی http://www.delgoshagallery.com/ برپاست.

غزال: نمایشگاه گروهی نقاشی تا ۱۴ مهر در سایت گالری غزال به نشانی https://galleryinfo.ir/Event/fa/www.ghazal. gallery برپاست.

مؤسسه هنر‌های تجسمی: نمایشگاه مجازی «جان جانان» با ۳۰ اثر از هنرمندان رشته‌های عکس، نقاشی، نگارگری، گرافیک، مجسمه، سرامیک و خوشنویسی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، در صفحات مؤسسه هنر‌های تجسمی به نشانی @tajasomi و سایت اینترنتی civa. ir برپاست.

موزه عکسخانه شهر: نمایشگاه مجازی عکس «حماسه دفاع» در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر برپاست. در این نمایشگاه ۱۰ قطعه عکس از دوران هشت سال دفاع مقدس که توسط فاطمه سادات نواب صفوی و مریم کاظم‌زاده ثبت شده‌اند تا ۹ مهرماه در اینستاگرام www.instagram.com/akskhaneh_shahr به نمایش درمی آید.

فرهنگستان هنر: نمایشگاه مجازی عکس «در مسیر نور» به مناسبت اربعین حسینی با آثاری از علی بیطرفان در نشانی www.honar.ac.ir برپاست.

خانه کاریکاتور: دومین نمایشگاه مروری بر آثار کارتون و کاریکاتور دفاع مقدس تا ۷مهرماه در صفحه اینستاگرام خانه کاریکاتور ایران به نشانی @iranian_cartoon_house قابل مشاهده است.