گروه مد و لباس هنرآنلاین: سومین نمایشگاه تخصصی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته با عنوان «ایران ریتیل شو 2021» از نهم لغایت ۱۲ مهرماه سال جاری با حضور فعالان و بازیگران اصلی این صنعت در سالن‌های 7،8 و 9 نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

همچون سنوات گذشته، مراکز خرید در حال فعالیت یا در حال ساخت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای با سابقه و نوظهور، فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های مالی، شرکت‌های بهره‌بردار مراکز خرید، شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تجهیزات فروشگاهی و صنایع وابسته در این رویداد حضور به هم رسانده تا آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید اهالی این صنعت قرار دهند.

نظر به جایگاه و اهمیت مراکز خرید و رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی در عرصه‌های گوناگون از جمله حوزه مد و لباس، فعالان این عرصه نیز فرصت خواهند داشت تا با حضور در این نمایشگاه و بهره‌برداری از دستاوردهای موجود، بسترهای عرضه محصولات را در آینده ارتقا بخشند.

یکی از شاخصه‌های این نمایشگاه چهار روزه، برگزاری ۱۲ پنل آموزشی است که بر اساس آن، مدیران عامل و صاحبان برندها‌ی خوشنام و موفق این صنعت فرصت خواهند داشت آخرین تجربیات و یافته‌های خود را در اختیار همکاران خود و فعالان این صنعت قرار دهند.

بررسی و توسعه زیرساخت‌های علمی این صنعت بزرگ، درونی‌سازی و هماهنگی بیشتر با موضوع فروش آنلاین و بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌سازی و تبادل ارتباطات و تعاملات در جهت حمایت از برندهای تولید کشور داخلی و توسعه آنها در مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه خواهد بود حال آنکه در دوران کرونا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسعه چشم‌گیری داشتند و مراکز خرید نیز توانستند با رعایت اصول تاب‌آوری سازمانی، بحران را مدیریت کنند تا چرخه این صنعت از حرکت باز نایستد.

سومین نمایشگاه تخصصی مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته فرصت مناسبی است تا اهالی صنایع گوناگون از جمله صنایع نساجی و پوشاک بتوانند تجربیات و محصولات جدید به همراه روش‌های نوین عرضه و تبلیغات خود را به نمایش گذاشته و فضای همکاری‌های اثربخش برای برندهای ایرانی را توسعه دهند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۶۳۹۹۲۴۳ و‌ ۰٢۱۶۶۳۹۹۲۴۱ تماس گرفته یا به وبسایت www.GBMNEWS.ir  مراجعه کنند.