به گزارش هنرآنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه‌کننده، سردبیر و کارگردان برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» از پخش مجدد این برنامه از ۱۶ مهر خبر داد. او افزود: در این دو ماه که به احترام ایام سوگواری برنامه نداشتیم بیکار نبودم و بیشتر در راستای ترمیم گروه نویسندگان برنامه متمرکز بودم و البته برخی به جمع نویسندگان برنامه اضافه شدند.

قدوسیان در پاسخ به چگونگی ضبط برنامه نیز ابراز امیدواری کرد که از این پس همه گروه بتوانند به نحوی دور هم جمع شوند. از آنجا که تقریبا همه عوامل برنامه واکسینه شده‌اند امیدوارم با رعایت مستمر شیوه نامه های بهداشتی بتوانیم هنگام ضبط همه عوامل برنامه را کنار هم داشته باشیم. ولی درباره ضبط برنامه در حضور تماشاگران همچنان جای نگرانی وجود دارد. امیدوارم که به زودی و با همت مسئولان و مردم، همه کشور واکسینه شوند و باز هم امکان ضبط برنامه با حضور مخاطبان پر شور محقق شود.

«صبح جمعه با شما» پس از مرخصی دو ماهه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ مصادف با اول ماه ربیع‌الاول و همزمان با روز جهانی کودک به تهیه‌کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.