گروه معماری هنرآنلاین: پاویون کشور‌ آلبانی در هفدهمین دوسالانه معماری ونیز با عنوان «در خانه ما» اثر گروهی از معماران با کیوریتوری گروهی چهار معمار فیونا مالی، ایرولا آندونی، مالوینا فررا و رودینا برکانی را در منطقه آرسناله ونیز به نمایش گذاشته است.

این غرفه در پاسخ به سوال موضوع دوسالانه «ما چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟» رابطه بین همسایگان و نحوه زندگی آن‌ها در کنار یکدیگر را بررسی و هویت ساختاری محیط ساخته شده را تعریف می‌کند. با افزایش تراکم جمعیت در هر سال، پیوند بین همسایگان به ارتباط کلامی و مکانی بستگی دارد و معنای«خانه» را شکل می‌دهد.

صرف نظر از وضعیت اجتماعی و اقتصادی در حال گذار آلبانی، شهروندان بر یکدیگر تکیه کرده و همدیگر را پذیرفته‌اند. برخلاف جوامع امروزی که غرق در جهانی شدن و فردگرایی هستند. مقایسه بین نسل‌ها، تغییر در نحوه برقراری ارتباط و نزدیکی همسایگان با یکدیگر در غرفه مورد بررسی قرار می‌گیرد. این نمایشگاه در سال ۲۰۲۲ به موزه هنرZ33 درهاسلت بلژیک منتقل می‌شود.

هفدهمین دوسالانه معماری ونیز با عنوان «ما چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟» به صورت فیزیکی و آنلاین (biennalepavilions.com) تا ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) میزبان بازدیدکنندگان است.