گروه سینمایی هنرآنلاین: بهرام گوهرى تهیه‌کننده و کارگردان سینما که سال گذشته فیلم سینمایی مثل «یک عاشق» از او در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده بود، کل مبلغ اکران فروش این فیلم را برای درمان کودکان به خیریه‌ای اهدا کرد.

گوهری با اشاره به اینکه فیلم «مثل یک عاشق» نزدیک به شش ماه در سینماهای هنر و تجربه اکران داشت، درباره اقدام اهدای مبلغ فروش این فیلم برای درمان کودکان توضیح داد: سال‌ها پیش به خیریه‌ای دعوت شدم که در آنجا کودکانی که از ناحیه پا دچار مشکل بودند حضور داشتند. دیدن آن کودکان تاثیر عجیبی روی من گذاشت و حس کردم حال که در آنجا حضور پیدا کردم، من هم باید سهم خود را ادا کنم. در همین راستا تمام مبلغ اکران فیلم را به آن خیریه اهدا کردم.

وی همچنین تاکنون فروش کتاب «چهره هنر» خود را هم صرف امور کودکان مبتلا به سرطان کرده و نمایشگاه عکس «آن دیگر» را به نفع معلولان برپا کرده است. این کارگردان سینما با تاکید بر اینکه هرچه بیشتر ببخشیم، غنی‌تر می‌شویم، گفت: در این روزهاى سخت و دشوار که با ویروس کرونا هم مواجه هستیم، نسبت به هم‌نوعانمان مسئولیتی دو چندان پیدا کردیم. بنابراین اگر هرکس به سهم خود کاری که می‌تواند را انجام دهد، شرایط بهتری را شاهد می‌شویم.

گوهری ضمن بیان اینکه داستان فیلم «مثل یک عاشق» درباره خانمی است که با دل خود تصمیم به ازدواج می‌گیرد و فراز و نشیب‌هایی را تجربه می‌کند،‌ گفت: شخصا سعی کردم در محتوای فیلم هم با مخاطبان از بی‌اهمیت بودن مادیات صحبت کنم. در واقع «مثل یک عاشق» جهان را از دریچه قلب خود به تماشاگر نشان می‌دهد.

این سینماگر در پایان درباره آخرین وضعیت فیلم تازه خود که پیش از این با عنوان «سپید»‌ معرفی شده است، بیان کرد: تقریبا مراحل تولید فیلم «سپید» انجام شده و در نوبت اکران برای سینماها هستیم. در همین حین کارهایی که برای اکران فیلم لازم است را انجام می‌دهیم.