گروه معماری هنرآنلاین: جایزه میس‌فن‌دروهه (Mies Van Der Rohe) از معتبرترین و بزرگ‌ترین جوایز معماری است که هر دو سال یک‌بار در بارسلونا برگزار می‌شود. از سال ۱۹۸۷ تاکنون این جایزه از طرف بنیاد میس‌فن‌دروهه و اتحادیه اروپا به برترین پروژه‌های معماری که حداقل ۲ سال از اجرای آن‌ها در اروپا می‌گذرد، تعلق می‌گیرد.

۵۳۲ پروژه که بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آوریل ۲۰۲۱ در ۴۱ کشور تکمیل شده‌ در این مسابقه شرکت کردند. هیات داوران ۸۵ پروژه را در مرحله اول برای شرکت در مسابقه انتخاب کردند. این پروژه‌ها کاربری‌های متنوعی را از فرهنگی و آموزشی گرفته تا تجاری، مذهبی، اقامتی و مسکونی شامل می‌شوند. 

ارمنستان و مولداوی برای اولین بار در این دوره مسابقه شرکت کردند. همچنین اسپانیا با آمار بیشترین پروژه(۳۹)  ارائه شده، در این مسابقه حضور دارد.

در ژانویه ۲۰۲۲ برگزیدگان نیمه نهایی انتخاب خواهند شد و از بین این ۴۰ پروژه ینچ اثر بعنوان فینالیست طی مراسمی در هفتم ماه می در شهر بارسلون فرصت خواهند داشت به شکل حضوری به معرفی پروژه‌های خود بپردازند.

مراسم اعطای جایزه برنده نهایی، هشتم ماه می در پاویون میس‌فن‌دروهه در بارسلون برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاهی از همه پروژه‌های ارائه شده نیز تا ۱۹ ماه مارس در مدرسه معماری بارسلون میزبان مخاطبان خواهد بود.

نمایشگاه‌های سیار، سخنرانی‌های مختلف، جلسات بحث و گفتگو در ارتباط با این پروژه‌ها نیز در شهرهای مختلف جهان برگزار خواهد شد.