به گزارش هنرآنلاین، «شهر برای شهروند» قصد دارد با برگزاری رویداد آنلاین شهروندان ایده‌پرداز در کنار کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی و داوران متخصص شهری یک تعامل ثمربخش درجهت برنامه‌ریزی و طراحی شهروند محور و نوآورانه ایجاد کند. لذا در چهارمین رویداد، هفت ایده منتخب شهروندان و نخبگان شهری توسط سه داور اصلی به صورت آنلاین داوری خواهد شد و سخنرانان ایده‌های خود را مطرح و نظرات داوران را دریافت می‌نمایند.

 این وبینار با سخنرانی پونه محمد طاهر(احیاى بافت تاریخى به منظور جذب گردشگر و رونق اقتصادى)، سید مجتبى سبزپوشان(به‌کارگیرى دانش فنى و مهندسى پویا و ساختارمند در طراحى شهرى)، نوید خواجه حسینى (مشارکت عمومى شهروندان در قالب سازمان هاى مردم نهاد با تخصص هاى مختلف)، کامیار شریفى (‌‎ مخاطرات ناشى از هوشمندسازى شهر تهران و راه‌کارهاى جلوگیرى از آن)، عبدالرسول مدرس تنکابنى(بسترسازى براى رفع نیازهاى طراحانه کارفرمایان)، مهدى خلفى(طراحى مبلمان شهرى کارآمد) و فرانک علیزادگان(آموزش شهروندان نسبت به حقوق و تکالیفشان) با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

هیات داوران این رویداد عبارتند از :

– محمدسعید ایزدی؛ معمار، طراح شهری، مدیر شهری، هیئت علمی و مولف

– کاوه یزدی فرد؛ کنشگر اجتماعی، طراح نوآوری کسب و کار ، کارآفرین و پژوهشگر روانشناسی شناختی

–شیلا عالمی : فعال در زمینه‌ توانمندسازی زنان، دکترای مدیریت، مدیرعامل شرکت آماتیس

مدیریت این  رویداد بر عهده یاسر جعفری؛ معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران است.

این برنامه از سوی زیبا سازی شهر تهران، موسسه مطالعات راهبردی معماری و طرح معماری خوب به صورت آزاد و رایگان برگزار می‌شود.

این برنامه تخصصی حوزه معماری، چهار‌شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۱۶ برگزار و علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت نام در این وبینار به عنوان شنونده شرکت کنند.

همچنین این رویداد به صورت لایو از طریق صفحات اینستاگرام زیر همزمان پخش خواهد شد.

@isia_ir @goodarchpro @habitanco @arch_for_all @cityforcitizen 

لینک ثبت‌نام: https://zibasazi.cityforcitizen.ir/product/audience/