به گزارش هنرآنلاین، شاهین عسگریان قائم مقام دبیر نخستین جشنواره فرهنگی وهنری «ایثار» گفت: به دلیل استقبال هنرمندان و درخواست آنها بابت فرصت بیشتر، زمان ثبت‌نام و ارسال آثار هنری به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان‌های استان تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی ادامه داد: از تمامی خانواده فرهنگ و هنر دعوت می شود تا جهت شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان‌های استان تهران که به منظور ارج نهادن به تلاش های شایسته هنرمندان و نویسندگان و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، در گستره استان تهران برگزار می‌شود، آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

سرود و نماهنگ، نمایشنامه نویسی، طرح و ایده خیابانی، طراحی پوستر، اجرای تئاتر خیابانی و نمایشگاه عکس و پوستر بخش های مختلف نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» را تشکیل می دهند.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه خیابان شهید رجایی، قبل از بزرگراه آزادگان، جنب مسجد ولی الله الاعظم (عج) بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، یا از طرق مجازی به شماره (واتس آپ و ایتا) ۰۹۳۰۱۸۰۲۵۷۸، یا به پست الکترونیکی جشنواره esarfestival۱۴۰۰@@gmail.com ارسال نمایند.

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار» بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با همکاری اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۲۷ مهر لغایت ۳ آبان‌ ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.