گروه سینمایی هنرآنلاین: محسن آزاددل مدیر سامانه «گیشه ۷» در گفتگو با هنرآنلاین درباره حمایت از  اکران فیلم «درخت گردو» گفت: با توجه به این که بخش اعظمی از فیلم به زبان کردی است، در راستای حمایت از این اثر سینمایی تصمیم گرفتیم تخفیف ۲۵ درصدی را برای مخاطبان کردزبان در دو استان کردستان و کرمانشاه در نظر بگیریم. بر همین اساس، علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند هنگام خریدن بلیت سینماهای پردیس بهمن سنندج، آزادی بیجار، مهر سقز و آزادی کرمانشاه با وارد کردن کد DRG۱۴۰۰ از این تخفیف بهره‌مند شوند.

آزاددل همچنین درباره تعداد سالن‌هایی که با این سامانه همکاری دارند نیز اظهار کرد: در زمان مدیریت آقای سیدعلی طباطبایی‌نژاد مدیر سابق سامانه تعدادی از سالن‌های سینمایی در رایزنی‌هایی که انجام داده بودند به مجموعه ما پیوستند، ما نیز این راه را ادامه دادیم.  در همین راستا و تنها طی دو ماه گذشته تمرکزمان را روی جذب سایر سینماها گذاشتیم که تا الان حدود ۸۰ سالن خصوصی به گیشه ۷ اضافه شده است، یعنی  حدود ۴۵ سینما که  با تعداد خود سالن‌های بهمن سبز بیش از ۱۰۰ سینما را شامل  می‌شود. مذاکرات برای افزایش سینماها همچنان ادامه دارد و در صورت همکاری، به زودی حدود ۹۵ درصد از سینماهای کشور به سامانه گیشه ۷ پیوسته و فعال خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و شرایط سینماها چه تدابیری برای جذب مخاطب اندیشیده‌اند، عنوان کرد: با توجه به اینکه مخاطب ذهنش درگیر ویروس کروناست و سالن‌های سینما نیز به واسطه همین امر مدت طولانی تعطیل بودند و پس از بازگشایی نیز با حداقل ظرفیت پذیرای مخاطبان شدند، اما تبلیغات مناسبی در این عرصه صورت نگرفت، به همین جهت سامانه‌های فروش بلیت وظیفه سنگین‌تری برعهده دارند. چرا که سالن‌های سینمایی در مقایسه با سایر مراکز از امن‌ترین مکان‌ها برای حضور مخاطب هستند و تبلیغ  این امن بودن می‌تواند از طریق سامانه‌ها انجام گیرد. به این دلیل که مخاطب در هنگام خرید بلیت می‌تواند جایگاه خود را مشخص کند و از میزان صندلی‌های خالی نیز اطمینان حاصل کند. ضمن این که با توجه به کمبود مخاطب پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی نیز می‌تواند در این زمینه اتفاق خوشایندی باشد.