به گزارش هنرآنلاین، این کارگاه به منظور بررسی تجربیات حرفه‌ای بازیگری و چگونگی خلق کاراکتر و رسیدن به نقش در ده تجربه شاخص سینمایی و تلویزیونی رضا کیانیان برگزار می‌گردد.

رضا کیانیان یکی از  بازیگران ایران است که توانایی زیادی در اجرای نقش‌های متفاوت دارد و نقش‌هایش برآمده از دانش، مهارت و سال‌ها تجربه در فعالیت هنری و سینمایی‌ است. این کارگاه بر آن است تا ده اثر شاخص وی را مورد بررسی قرار داده و چگونگی تحلیل نقش و کاراکترهای مهمی که وی در سینما و تلویزیون خلق کرده را تشریح نماید. در هر جلسه هنرجویان ضمن بهره‌گیری از توضیحات استاد پیرامون شرایط و مراحل تحلیل شخصیت و خلق نقش و بررسی جوانب مختلف تجربه‌های ایشان در جهت نیل به ایفای موفق و تأثیرگذار نقش، می‌توانند دریافت خود از تجربه ایشان را مورد بحث و گفتگو قرار دهند.

لازم به توضیح‌ست که "به روایت هنرمند" یک مجموعه کارگاه‌های آموزشی است که به منظور معرفی تجربیات هنرمندان شاخص ایران در عرصه‌های مختلف هنرهای تجسمی و نمایشی برگزار می‌شود. در خلال این کارگاه، هنرمندان برجسته در حوزه‌های مختلف به تشریح آراء و تحلیل تجربیات خویش پرداخته و در خصوص شیوه و الگوی هنری کار خویش بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۱۰۹۲ و یا ۰۹۹۸۱۴۰۱۵۰۶ در واتس‌اپ و یا تلگرام و یا نشانی اینترنتی http://arttomorrow.org مراجعه نمایند.