به گزارش هنرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد، اسماعیلی در این جلسه با اشاره به برخی خسارت‌های ناشی از کرونا بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد: به زودی بسته ویژه حمایت از حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه برای جبران خسارت‌های ناشی از این ویروس آماده و پس از بررسی‌های همه‌جانبه و جمع‌بندی لازم، بسته حمایتی آماده و تمهید ضروری برای اجرای آن در نظر گرفته می‌شود.

وزیر ارشاد دولت سیزدهم در ادامه با اشاره به اهمیت ضرورت توجه بر مرجعیت سیاستگذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مرجعیت این وزارتخانه باید تقویت شود و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

اسماعیلی در بخش دیگر سخنان خود به برخی اقدام‌ها و فعالیت‌های وزارتخانه در بخش‌های مختلف هم اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های جاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمترین وقفه ادامه خواهد داشت.

وزیر ارشاد در پایان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مناطق مرزی و کم‌برخوردار مهم است و وضعیت ادارات کل استان‌ها از نظر ساختاری و منابع بودجه محدودیت‌های جدی دارد که در این دوره مورد توجه قرار می‌گیرد و اقدام‌های مهم در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.