به گزارش هنرآنلاین، «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن شبکه دو می‌رود، دوشنبه‌شب میزبان غدیر و مادرش پروین نجفی بود که از روزهایی گفتند که در قعر ناامیدی بودند و یک‌باره زندگی به آنها رو کرد. پروین درباره آن روزها گفت: پول زیاد پسرم را معتاد کرد. او یک مصرف‌کننده شد و به کارتن‌خوابی رسید و من ۴۰روز از او بی‌خبر و مثل مرغ سرکنده بودم. 

غدیر هم از شب سردی گفت که برای گرم شدن در یک خرابه مجبور شده یکی از لباس‌هایش را تکه تکه کند و به آتش بکشد. او درباره بلایی که بیماری اعتیاد بر سرش آورده بود اینطور می‌گوید: فاصله گرفتن من از فضای شهری که در آن زندگی می‌کردم به خاطر سرشناس بودن در حسینیه شهرستانمان بود. برای اینکه نبینند کسی که ذاکر و نوکر حسین(ع) دارد می‌افتد. دیگر نمی‌توانستم به آن حسینیه بروم و هیچ راه توسلی نداشتم. 

وی در ادامه از ماجرای ترک اعتیاد خود گفت: در هشت، نه سالی که درگیر مواد مخدر بودم به اندازه سی سال زندگی‌ام را باختم. ترک اعتیاد من از یک غذا شروع شد که مطمئنم یک نفر با تمام وجودش به نیت اینکه یک انسان پاک شود آن را پخته بود. یک شب یک نفر به من گفت آدم‌ها می‌آیند اینجا و کمک می‌کنند به معتادها برای اینکه ترک کنند. چهار هفته می‌رفتم که ببینم این آدم‌ها کی هستند اما هر بار با غرور می‌رفتم و نمی‌شد. هفته چهارم هم با همان دیدگاه رفتم. لحظه‌ای که غذا را آوردند آخرین غذا به من رسید. غذا را باز کردم و یک قاشق خوردم گوش‌هایم باز شد. شنیدم که یک نفر پرسید کسی نمی‌آید؟ بلند شدم و راهی شدم و این شروع یک راه روشن بود.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت ۱۹:۳۰دقیقه و تکرار آن هر روز ساعت۱۲ به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.