به گزارش هنرآنلاین، سجاد امیریزدانی کارگردان فیلم «رگبرگ» درباره مراحل پایانی ساخت این تله فیلم عنوان کرد: فیلمبرداری «رگبرگ» به تهیه‌کنندگی فاطمه باقری در خرداد ماه و در فاصله زمانی ۲۰ جلسه انجام شد و این روزها در مراحل پایانی پس از تولید و صداگذاری قرار دارد. 

وی با اشاره به دغدغه فیلم در حوزه نوجوان اظهار کرد: داستان فیلم به ارتباط و اختلافات سه نسل یک خانواده با یکدیگر می‌پردازد و باغستان سنتی قزوین بستری برای شکل‌گیری این داستان است. 

کارگردان سریال «در میان خاکستر» درباره مکان فیلمبرداری نیز گفت: این فیلم در قزوین فیلمبرداری شده است و سعی کردیم از استانداردهای تله فیلم بالاتر باشد که برای همین منظور علی رنجبر فیلمبردار فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» فیلمبرداری این فیلم را بر عهده داشت. 

 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سال‌ها بعد، زمانی که بخشی از خاک سرزمینت شده‌ای، باران که ببارد، از خاکت بویی برخواهد خواست، باشد که بوی شجاعت و ایثار باشد نه ترس و ذلت؛ این درسی است که بابا صالح به نوه‌اش یزدان می‌دهد.

حمیدرضا محمدی که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «سرجوخه» است به همراه حسین معلومی، مهدی خدایی، آزاده کرمبخش، امیر ورسه‌ای، محمد شاه محمدپور، رامین قربانی و بازیگران بومی استان قزوین در این فیلم حضور دارند.

عوامل «رگبرگ» عبارتند از: تهیه‌کننده: فاطمه باقری، نویسنده و کارگردان: سجاد امیریزدانی، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، دستیاران: جواد رنجبر، عباس عطایی، امیرعباس طباطبایی، مهدی نجفی، پژوهشگر: لیلا روغنگیر قزوینی، تدوین : محمد صادق بکتاشیان، صدابردار: علی محمدی‌فر، موسیقی و صداگذاری: دانیال جلالی، جلوه‌های ویژه میدانی: عظیم محمدی، ناظر کیفی: حجت الاسلام روح‌الله فاطمی نسب، مدیر تدارکات: محمد حسین طاهرخانی، طراح صحنه: سجاد قلی‌پور، طراح لباس: ریحانه طهماسبی، تهیه شده در سیمای مرکز قزوین.