گروه سینمایی هنرآنلاین: مستند «برف می‌نامد» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور در ادامه روند عرضه و پخش جهانی خود در بخش رقابت جشنواره‌های ایدفا، بیگ اسکای، دالاس، دی‌ام‌‌زد، دو حضور جهانی دیگر برای این فیلم در ماه آگوست و اکتبر رقم خواهد خورد.

اولین مورد مربوط به سی‌امین، دوره‌ی جشنواره‌ مستند فیلم‌های قوم نگارانه‌ی بلگراد یا (Ethno Film) بوده که در تاریخ ۴ تا ۸ اکتبر در موزه‌ی قوم نگاری بلگراد برگزار می‌شود. در این دوره از این جشنواره ۲۶ فیلم در سه بخش به رقابت می‌پردازند. 

مستند «برف می‌نامد»

دومین مورد نیز مربوط به حضور مستند «برف می‌نامد» در دومین دوره‌ جشنواره فیلم‌های مستند زنان آذربایجان «Sevil Doc» است. این جشنواره با تمرکز بر مستند‌هایی با موضوعیت زنان در تاریخ ۲۵ تا ۲۹ اگوست در سه بخش رقابت فیلم‌های بلند، کوتاه و محلی در شهر گنجه‌ی آذربایجان برگزار می‌شود. مستند «برف می‌نامد» در بخش فیلم‌های بلند این رویداد به رقابت خواهد پرداخت. 

مستند «برف می‌نامد»

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «مینا سه فرزند دختر دارد و حالا منتظر تولد فرزند چهارمش است. جنسیت فرزند چهارم او به ادامه‌ی زندگی او با شهباز پیوند خورده است.»

مسئولیت عرضه و پخش بین‌الملل مستند «برف می‌نامد» بر عهده‌ی میلاد خسروی است.