به گزارش هنرآنلاین، «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر شبکه دو، به کارگردانی و طراحی مریم نوابی‌نژاد در ادامه روایت‌هایش از مردم جامعه به سراغ سربازی رفت که حین کار از داربست سقوط کرد و به مدت سه ماه به کما رفت. 

این پسر جوان که به همراه مادر، خواهر و شوهرخاله‌اش راویان این قسمت از برنامه «ماه در می‌زند» بودند به روایت این سقوط و اتفاقات تلخ و شیرین پس از آن پرداختند. حسین نعمانی در ۲۲سالگی و حین خدمت سربازی در هفته دفاع مقدس در یک اتفاق تلخ از داربست سقوط کرد و به کما رفت. 

حسین که در ابتدا و پس از سقوط از داربست تنها ۲درصد هوشیاری داشته و پزشکان از او قطع امید کرده بودند، پس از ۹۷ روز به طور معجزه‌آسایی به هوش می‌آید و تازه مشکلات و عوارض بعد از سقوط آغاز می‌شود. او شنوایی هر دو گوشش را از دست داده و باید با هزینه بالا عمل کاشت حلزون انجام بدهد. حسین از اتفاقات جراحی کاشت حلزون اینطور روایت می‌کند: باید یک سال از عمل‌هایی که در بیمارستان روی سر من انجام شده بود می‌گذشت تا عمل کاشت حلزون انجام شود و درست همان روزی که جراحی انجام شد و من صداها را شنیدم پدرم از دنیا رفت.

او در این گفت‌وگو از خواهرش هم گفت که با فروش طلاهایش کمک کرده تا حسین عمل کاشت حلزون انجام بدهد و قرار بوده پس از دریافت دیه این پول به خواهر حسین برگردد. اتفاقی که رخ نداده چون در نهایت مبلغ چندانی به عنوان دیه تعلق نگرفته است.

«ماه در می‌زند» به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی هرشب حوالی ساعت ۱۹:۳۰دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ پخش می‌شود.