به گزارش هنرآنلاین، جشنواره آنلاین «کوکو ۱۹» به دبیری شهره لرستانی از اواسط تیرماه آغاز شده و تاکنون پذیرای نزدیک به ۷۰۰ اثر بوده که در حوزه‌های فیلم کوتاه، نقاشی، شعر، داستان کوتاه و استندآپ به دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری ارسال شده است. مهلت ارسال آثار به این جشنواره باتوجه به درخواست علاقمندان برای فرستادن آثار دیگر تا ۱۲ شهریور ماه تمدید شد.

کودکان ۷ تا ۱۵ سال با ارسال آثار در حوزه‌های مختلف این جشنواره، می‌توانند در همه بخش‌های این رویداد فرهنگی و هنری که با حمایت مالی و معنوی برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی، برنامه توسعه ملل متحد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شده شرکت کنند.

علاقه‌مندان با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.coco19.ir می‌توانند به صورت رایگان از طریق پنل ثبت نام اقدام به ارسال آثار خود کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره دبیرخانه ۰۹۱۲۳۷۷۷۹۱۸ تماس گرفت.

جشنواره «کوکو ۱۹» کاری از کانون آشنایی با حیات وحش و موسسه فرهنگی هنری ودود بوده که در راستای پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ در دو بخش کودک و خانواده برگزار می‌شود.