گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم کوتاه «بدون الکل» به کارگردانی ساسان سالور از دوازدهمین دوره جشنواره Festival International Du Film Entr'2 Marches برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای حمید حبیبی‌فر شد.

این جشنواره که هر سال همزمان با جشنواره کن برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه زیر بیست و شش دقیقه‌ای را نمایش می‌دهد که نگاهی جدی و موضوعی بر افراد با توانایی‌های از جنس دیگر دارد.

حبیبی‌فر در حالی برنده جایزه این جشنواره شده که سال گذشته در سن ۳۵ سالگی به علت ناراحتی قلبی دار فانی را وداع گفت. او پیش از این نیز از جشنواره بین‌المللی فانچال کشور پرتغال برنده جایزه موج نقره‌ای بهترین بازیگر نقش اول شده بود.

این بازیگر پس از حضور موفق در فیلم «ترانه تنهایی تهران» و «آمین خواهم گفت» سامان سالور، با فیزیک و چهره خاص خود پا به عرصه تئاتر گذاشت و در نمایش‌هایی همچون «مکبث» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی، «آنتروپی احساسات»، «بیرون پشت در» و «ماراساد» به کارگردانی ایمان اسکندری، «نام برده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی و «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود» به کارگردانی روح‌الله جعفری به ایفای نقش پرداخت.

حبیبی‌فر همچنین در آثار کوتاه «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان و «میگرن» به کارگردانی مانلی شجاعی‌فر نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.