گروه تجسمی هنرآنلاین: تعدادی از گالری‌ها در روزهای شیوع کرونا با استفاده از فضای مجازی فرصتی را برای علاقه‌مندان هنر فراهم کرده‌اند تا در فضایی امن به تماشای آثار هنری بپردازند.

تام: نمایشگاه آثار فاطمه زهتاب با عنوان «شهود» در وبسایت گالری تام به نشانیtamgallery.com   قابل مشاهده است.  

اعتماد: تور مجازی نمایشگاه آثار علی رضا الهی با عنوان «باف-تن» و نمایشگاه آثار ابوالفضل عرب بیگی در سایت گالری اعتماد به نشانی www.galleryetemad.com برپاست.

آرت گالریز: دومین پروژه آرت روم با عنوان «مادر» با آثار گروهی از هنرمندان در وبسایت Artgalleries.ir  برپاست.

گلستان: نمایشگاه آنلاین نقاشی‌های علیرضا اسماعیلی از ۲۵ تیر تا ۱۳ مرداد در وب سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

راه ابریشم: نمایشگاه آنلاین"ماهی بزرگ" با آثاری از مرتضی نیک‌نهاد در وب‌سایت گالری راه ابریشم به نشانی www.silkroadartgallery.com برپاست.

ویمئو: نمایشگاه مجازی گذر با آثاری از تارا ابطحی، هانیه کاشانی، شیوا سیدی، فرناز ناصربخت و حسام نیک‌ فال تا ۵ شهریور در نشانی vimeo.com/567439731 برپاست.

نگر: بازدید مجازی از آثار نمایشگاه گروهی «خبره نگر» با آثاری از  ناصر اویسی، حسینعلی ذابحی، جمشید سماواتیان، محمد فاسونکی، ابراهیم فرجی، سیراک ملکونیان، فرشید ملکی و منوچهر نیازی در سایت گالری نگر به نشانی www.negarartgallery.com امکانپذیر است.

آریا: نمایشگاه گروهی آنلاین با عنوان «تغییر پی در پی» در سایت گالری آریا به نشانی https://ariaart.gallery  قابل مشاهده است.

ِاو: پروژه «اِوآنلاین» برای معرفی و فروش آنلاین آثار هنرمندان شهرهایی به‌جز تهران در نشانی @ ev.artgallery  برپاست.

آرت‌یونیتی: نمایش مجموعه‌ «خانه‌های خاموش» منتخبی از آثار فاطمه طراح به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام آرت‌یونیتی @artunity.art قابل مشاهده است.