به گزارش هنرآنلاین، این گروه با پایان یافتن فیلمبرداری در مناطق شمالی تهران، برای فیلمبرداری سکانس‌هایی که بهنوش بختیاری و سروش صحت به همراه ایلیا مجیدی (بازیگر خردسال) بازی دارند در این منطقه مستقر شده‌اند. گروه تولید بعد از فیلمبرداری سکانس‌های مربوط میدان انقلاب و برای ادامه فیلمبرداری عازم مهدکودکی در منطقه شمال شهر خواهند شد.

گفتنی است برخی از صحنه‌های مربوط به پرده کروماکی با حضور علیرضا خمسه، حسام نواب‌صفوی و ساینا اژدری در استودیو کروماکی واقع در شرق تهران فیلمبرداری شد. همچنین همزمان با فیلمبرداری مراحل جلوه‌های ویژه بصری (رایانه‌ای) توسط امیررضا معتمدی، تدوین از سوی حسن ایوبی و موسیقی کلیپ‌های فیلم توسط ناصر چشم‌آذر آغاز شده که تاکنون کار ضبط سه کلیپ به پایان رسیده است.

گفتنی است، در فیلم "عملیات مهدکودک" علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل‌اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، نرگس محمدی، شبنم فرشادجو، آفاق بهشتی، ژاکلین آواره، اصغر کردبچه، علی اسکندری، مرضیه اکبرنژاد، مجید مختارپور، طوفان مهردادیان، نفیسه قدرتی به همراه بازیگران خردسال کیمیا حسینی، مبیناسادات آتشی، ساینا اژدری، ایلیا مجیدی، دانیال ابوطالب، یاس نوروزی و امیرمحمد ولی‌پور و با حضور امیر حسین رستمی نقش‌آفرینی می‌کنند.

"عملیات مهدکودک " فیلمی در ژانر کودک بوده و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند.