گروه معماری هنرآنلاین: استودیو انگلیسی فاستر اند پارتنرز طراحی این برج ۲۰۰ متری را برای شرکت یونانی لامدا انجام داده و قرار است ۲۰۰ واحد آپارتمان آن را در ۴۵ طبقه بسازد. پس از کامل شدن بنای ساختمان، برج مارینا یکی از شش آسمانخراش بزرگ و بلند منطقه الینیکو خواهد بود که قرار است از پروژه‌های برجسته معماری پیرامون پایتخت باشد.

بر اساس طرح نهایی شرکت انگلیسی، هدف اصلی در برج مارینا به وجود آوردن یک الگوی تازه و برپا کردن زندگی پایدار و یکپارچه است. بلندترین آسمانخراش یونان و دیگر ساختمان‌های بزرگ پیرامون آن جایی بنا می‌شوند که پیش‌تر مکان یک فرودگاه بین‌المللی بوده و حالا قرار است یک منطقه پرجنب و جوش باشد. این محدوده دربرگیرنده چند محله متنوع خواهد بود مکان زندگی، خرید، کار، اوقات فراغت، سرگرمی و فعالیت‌های فرهنگی را در حاشیه یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ساحلی اروپا تامین می‌کند.

برج مارینا بی‌تردید مرکز و قلب طرح لقب می‌گیرد و می‌تواند نمونه‌ای از زندگی پایدار معاصر باشد. این آسمانخراش ۲۰۰ متری به گونه‌ای طراحی شده که از منطقه آن بیشترین بهره را ببرد و ساکنانش را در محیط طبیعی اطراف غوطه‌ور کند. همه آپارتمان‌ها کارکرد دوگانه دارند؛ یک چشم‌انداز ازلی و ابدی از زیبایی‌های ساحل دل‌انگیز و البته فضای داخلی با تهویه طبیعی.

tallest skyscraper in Greece1

tallest skyscraper in Greece3