به گزارش هنرآنلاین، خسرو بیات در جمع مسئولان کمیته های اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: امسال 8 گروه نمایشی در بخش کودک، 8 گروه در بخش نوجوان، 8 گروه در بخش خیابانی و 8 گروه در بخش بین الملل جشنواره حضور خواهد داشت.

بیات افزود: همچنین در بخش ویژه جشنواره نیز گروه های نمایشی به اجرا می پردازند و بخش جنبی جشنواره نیز با برنامه های متنوع پربار تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون قریب به 200 گروه نمایشی تقاضای شرکت در بخش مسابقه ایران را داشته اند که این تعداد نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از رشد آثار نمایشی تولید شده در همدان برای شرکت در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال خبر داد و گفت: از استان همدان 9 گروه نمایشی در بخش مسابقه ابران و 6 گروه نمایشی در بخش خیابانی برای حضور در جشنواره آمادگی خود را اعلام کرده اند که این آمار حاکی از روند رو به رشد فعالیت گروه های نمایشی کودک در همدان است.

بیات در پایان اعلام کرد: نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان امسال از 16 تا 22 مهر ماه در شهر همدان و تمام شهرستان های استان برگزار می شود.

انتهای پیام/