به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام حسین پیرعلی ضمن اشاره به ضرورت همگرایی دستگاه های فرهنگی در استان البرز و شهرستان کرج ازتشکیل نشست مشترکی با حضور سردار فتح الهی مشاور و مدیر حوزه مدیریت اداره کل، رسول عطاپوری سرپرست جدید حوزه معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هرمز سیاوشی مسئول نظارت بر کانون ها و موسسات خبر داد و گفت:این نشست مشترک به منظور انجام تعاملات بیشتر با اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز در محل اداره ارشاداسلامی شهرستان کرج برگزار شد.

وی درخصوص برآیند کلی این نشست نیز افزود:بررسی آماری موسسات و کانونهای فرهنگی در سطح شهرستان کرج، ارزیابی عملکرد کانونهای فعال و غیر فعال، احیاء نظارت ها بر موسسات و... از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود. پیرعلی عنوان کرد:این اقدام در راستای جزیره ای عمل نکردن دو مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز و شهرستان کرج بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج در بخش دیگری به آغاز مراودات فرهنگی با مجموعه شهرداری کرج نیز خبر داد و گفت:اخیراً نشست مشترکی به منظور هماهنگی فعالیت های فرهنگی با معاونت اداری مالی شهرداری کرج تشکیل شد تا تعاملات فی مابین با همگرایی بیشتری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری صورت پذیرد.

انتهای پیام/