به گزارش هنرآنلاین، در شروع مراسم مهندس عظیمی مدیریت مجموعه برج آزادی ضمن خیرمقدم به مدعوین، گره خوردن نام کاشان و سهراب سپهری را با آغاز به کار مجموعه فرهنگی و هنری آزادی در سال ۱۴۰۰ به فال نیک گرفت و به هنرمندان کاشانی به دلیل برگزاری رویداد بی‌نظیر جایزه سال سهراب سپهری تبریک گفت.

در ادامه حسین صدقی، دبیر نخستین جایزه سال سهراب سپهری، ضمن معرفی این رویداد و روند برگزاری آن، با ابلاغ سلام هنرمندان پرشمار کاشانی به هنرمندان سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد که وجود چنین رویدادهایی بتواند پیوند مناسبی بین مردم هنردوست و هنرمندان کاشانی با هنرمندان دیگر مناطق کشور برقرار کند.

داریوش ارجمند هنرمند عرصه سینما و تلویزیون هم در سخنانی از سهراب سپهری به نیکی یاد کرد و یادآور شد که جا دارد مسئولین به جامعه هنری و هنرمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اکبر نیکان پور، پیشکسوت عرصه تصویرگری، حین بازدید از آثار برای برگزاری این رویداد ویژه به هنرمندان کاشان تبریک گفت و ابراز داشت که نام و شعر سهراب و همچنین رویداد تصویرگری اشعار این شاعر کاشانی پتانسیل برگزاری در ابعاد بین‌المللی دارد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری جایزه سال سهراب سپهری محدود به یکی دو سال نبوده و ادامه‌دار و باکیفیت بالا به راهش ادامه دهد.

 این نمایشگاه تا نوزدهم تیرماه در سالن آینه مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی برقرار است.