به گزارش هنرآنلاین، طاهره کیانی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه روز گذشته در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار هنری اعضای کانون گفت: به منظور پرورش استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان در ایام تابستان، کلاس‌های اوقات فراغت در رشته‌های مختلف مرکز بشرویه برگزار شده است.

وی ادامه داد: به منظور نمایش آثار هنری اعضای کانون بشرویه، نمایشگاهی با عنوان "پله اول، پله آخر" از 220 اثر برتر در رشته‌های نقاشی، کاردستی، سفالگری، عروسک‌سازی و ادبی برپا شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه بیان کرد: 300 گروه از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند و در مرحله مقدماتی 60 گروه برگزیده شدند.

کیانی اضافه کرد: گروه نمایشنامه‌خوانی اعضای دختر با عنوان "طوطی طلا" و گروه اعضای پسر با عنوان "کاتب، کاغذ و قلم" از مرکز بشرویه در بین 60 گروه منتخب در مرحله مقدماتی برگزیده شدند.

معاون فرماندار بشرویه نیز در این مراسم با بیان اینکه ارزش‌گذاری به آثار هنری کودکان، زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای بالقوه آن‌ها در بزرگسالی می‌شود، گفت: کودکان آینده‌سازان جامعه هستند و با تربیت صحیح و هدایت در زمینه‌های مختلف آموزشی آن‌ها را از همان دوران کودکی با هنر آشنا می‌کند.

علیرضا زمان‌زاده افزود: خانواده به عنوان نخستین مکان برای نهادینه‌سازی فرهنگ، نقش مهمی در تربیت کودک دارد و پس از آن، آموزش در مراکز فرهنگی هنری و پرکردن اوقات فراغت کودکان در ایجاد روحیه نشاط و شادابی موثر است.

این نمایشگاه تا پایان هفته در کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان بشرویه دایر است.

انتهای پیام/