به گزارش هنرآنلاین، تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران با رهبری ارسلان کامکار آهنگساز و نوازنده ویولن، کنسرت «شب موسیقی فیلم» را با اجرای آثار فیلم‌های‌«دلشدگان» به کارگردانی علی حاتمی و آهنگسازی حسین علیزاده و «مادر» به کارگردانی علی حاتمی و آهنگسازی ارسلان کامکار برگزار می‌کند.

در بخش نخست این برنامه، گروه سازهای ایرانی، موسیقی فیلم‌ «دلشدگان» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده را اجرا می‌کند. در بخش دوّم، ارکستر ملّی ایران با ترکیب کامل نوازندگان، اجرای موسیقی فیلم «مادر» به آهنگسازی و رهبری ارسلان کامکار را به مخاطبان خود تقدیم می‌کند.

این برنامه که بنا بود ۲۶ خرداد اجرا شود، با وجود آماده بودن ارکستر به دلیل محدودیت‌هایی که برای پلتفرم‌های پخش آنلاین به وجود آمد، به تاریخ جمعه ۱۱ تیرماه موکول شد. با تصمیم شورای هنری ارکستر، به منظور ارایه مطلوب‌تر این اجرا و همچنین نمایش بهتر هنر نوازندگان ارکستر، این کنسرت به شکل «آفلاین» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

بر این اساس، کنسرت شب موسیقی فیلم‌ ارکستر ملی ایران از ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۸ تیرماه از طریق سایت اینترنتی بنیاد رودکی به نشانی www.bonyadroudaki.com، اینستاگرام هفدانگ (hafdang) و اینستاگرام بنیاد رودکی (bonyad.roudaki) در دسترس علاقه‌مندان است.

به دلیل جابه‌جایی برنامه‌ها، اجرای تیرماهِ ارکستر ناگزیر از جدول حذف شده‌ و برنامه‌های ارکستر ملی از روزِ ۱۴ مرداد بر روال عادی خود قرار خواهند داشت.