به گزارش هنرآنلاین، محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آئین گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر با اشاره به ساده زیستی و خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر این خصلت ها را رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: لازم است این شهیدان الگوی همه ی کارمندان قرار گیرند.

محمود شالویی افزود: احترام به ارباب رجوع و تعامل و تلاش اهتمام ویژه ای برای انجام امور آن ها داشته باشند.

وی ادامه داد: وجدان کاری و انضباط اجتماعی لازم است سرلوحه ی همه ی کارکنان در بخش های مختلف قرار گیرد.

وی افزود: صلاحیت ها، شایستگی و توانمندی در انتصابات از مهمترین اصول است و معیار و ویژگی افراد انتخاب شده بر اساس این ویژگی ها است.

محمود شالویی تصریح نمود: امیدورایم افراد در مسئولیت های جدید خود با تعامل بتوانند در جهت خدمت هرچه بیشتر به اصحاب فرهنگ و هنر حرکت نمایند.

در این جلسه سعید حسینی به عنوان قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و محمود کیانی به عنوان مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی شدند.

همچنین در این جلسه از نورمحمد رحیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدون شهر و ظریفه نبوی مسئول کارگزینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان کارمندان نمونه با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است وِیژه برنامه گرامیداشت هفته دولت 5 شهریور بعد از نماز ظهر و عصر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معاونین و کارکنان اداره کل در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/