گروه تجسمی هنرآنلاین: سیاستمداران، بازیگران، خواننده‌ها و کمدین‌ها معمولا می‌کوشند جز در حرفه و دنیایی که با آن شناخته می‌شوند، سری هم به دیگر حوزه‌ها بزنند و مهارت خود را در چند زمینه افزایش دهند. از جمله این افراد که به شکل آماتور یا حرفه‌ای نقاشی می‌کشند می‌توان به بریتنی اسپیرز خواننده، عالیه شوکت بازیگر آمریکایی، جمیما کرکی بازیگر و هنرمند آمریکایی انگلیسی و لوسی لیو ستاره آمریکایی تایوانی‌تبار «فرشتگان چارلی» اشاره کرد. آنچه پیش رو دارید، فهرست سلبریتی‌های دنیای هنر و سیاست است که کمتر با چهره هنرمندانه‌شان در دنیا شناخته شده‌اند.

۱. پیرس برازنان، بازیگر ایرلندی «جیمز باند»: برازنان ۶۶ ساله که در چهار فیلم جیمز باندی به نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شد، نقاشی کردن را از ۱۶ سالگی آغاز کرد و پیش از آنکه شهرت حضور در سینما فرابرسد، می‌خواست نقاش شود. تصویری که او از پرتره باب دیلن کشیده، در یک حراجی در سال ۲۰۱۸ به بهای ۱.۴ میلیون دلار فروخته شد.

Pierce Brosnan

۲. پرنس چارلز، ولی‌عهد بریتانیا: پسر ارشد ملکه الیزابت و شاهزاده ولز از سال‌ها پیش با آبرنگ نقاشی می‌کشد و معمولا درآمد حاصل از فروش آثارش را در موسسه خیریه خودش هزینه می‌کند. گفته می‌شود سابقه او در کار کردن با آبرنگ به حدود ۵۰ سال می‌رسد و نقاشی‌هایش در کاخ تابستانی خاندان سلطنتی بریتانیا و دیگر گالری‌های اروپا به نمایش درآمده است.

Charles

۳. جورج بوش پسر: رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده سال‌هاست نقاشی می‌کند و کتابی که از چهره سربازان مجروح‌شده در جنگ کشیده با نام «پرتره‌های شجاعان» منتشر شده است. بوش پسر چهره رهبران دنیا را هم نقاشی کرده و آرنولد شوارتزنگر یک‌بار درباره او گفته بود: «هرگز گمان نمی‌کردم روزی برسد چهره‌ام را یک رئیس جمهوری آمریکا بکشد.»

Bush

۴. سیلوستر استالونه، ستاره «راکی»: بسیاری از نقاشی‌هایی که بازیگر عضلانی آمریکایی در آتلیه خود کشیده، به نوعی به شخصیت محبوب سینمایی‌اش یعنی راکی ربط دارد. استالونه آثارش را در سایت استالونه‌آرت به نمایش می‌گذارد و دوست دارد چهره شخصی‌اش را این‌گونه به هواداران خود نشان بدهد.

Stallone

۵. ست روگن، کمدین آمریکایی: بازیگر ۳۹ ساله یکی از آخرین چهره‌هایی است که در دوران کرونا سراغ هنرهای دیگر رفت و در ۲۰۱۹ برخی کارهای سفالگری خود را در زمانه کرونا به نمایش گذاشت. این نویسنده و کارگردان کانادایی آمریکایی حالا امیدوار است که اگر در عرصه سینما شکست بخورد، می‌تواند زندگی‌اش را با سفالگری ادامه دهد.

Seth Rogen