گروه تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه Polychromatic با آثاری از پنج هنرمند از ایران، نیجریه، ترکیه و مکزیک در گالری دانیل رافائل لندن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که توسط تیما جم، کیوریتور ایرانی مقیم لندن اداره می‌شود، دو هنرمند از ایران نیز حضور دارند.

در نمایشگاه Polychromatic پنج هنرمند شرکت دارند که آثار آن‌ها به ظاهر متفاوت است. مصطفی هوراسان از ترکیه، سلمان خوشرو و میلاد موسوی از ایران، اولامید اوگاناد اولیسکو از نیجریه و هوراچیو کوئیروز از مکزیک، با وجود این تفاوت‌ها و همچنین فاصله جغرافیایی، هر کدام با روش‌های منحصربه‌فرد خود در جستجوی هویت در یک مراقبه رنگی است و به این ترتیب به دیگران پیوند می‌خورد.

در این نمایشگاه هر هنرمند با استفاده منحصر به فرد از رنگ، به کندوکاو در مفاهیم خود و هویت می‌پردازد. مفهوم هویت و ادراک خویش، امروز شاید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه است.

در سراسر تاریخ هنر برای انتقال مضامین ناملموسی از قبیل احساسات، رویاها و حالات روانی، از رنگ برای ایجاد حس هویت استفاده شده است. این نمایشگاه نیز قصد دارد، با بهره‌گیری از چارچوب نظری سوررئالیسم و مطالعات روانکاوی بنیادی و نمایش آثاری که در آن‌ها رنگ در جهت بیانگری و بروز احساس استفاده شده، بینندگان را با دریافتی ناخودآگاه از خود روبرو کند.

این نمایشگاه از ده تیر تا ده مرداد به صورت آنلاین در سایت گالری به نشانی https://www.danielraphael.co.uk/ برگزار می‌شود.