به گزارش هنرآنلاین، «بازی‌های کشتار همگانی» به نویسندگی اوژن یونسکو و ترجمه زنده‌یاد داوود رشیدی برای اجرا در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد، به دراماتورژی و کارگردانی بهروز سروعلیشاهی، تمرینات خود را از ماه‌ها قبل آغاز کرده بود که البته به جهت شیوع ویروس کرونا، اجرای عموم آن دچار وقفه شد و قرار است با آغاز فصل تابستان میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی باشد.

«بازی‌های کشتار همگانی» را اوژن یونسکو در بین سال‌های 1964 تا 1969 به رشته تحریر درآورده و روایتگر داستان شهری است که در آن طاعون شیوع پیدا کرده و نویسنده در آن واکنش مردم در برهه‌های مختلف در مواجهه با مرگ را به نقد و چالش می‌کشد.

این نمایش دومین تجربه این گروه تئاتری در دوران بیماری کروناست و پیش از این در شهریور سال گذشته، بهروز سروعلیشاهی نمایش «عبور» نوشته هوگو سالسدو؛ نمایشنامه‌نویس مکزیکی را در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه برد.

پدرام رضوانی به عنوان طراح نور و امیر اردلان در کسوت آهنگساز، در این اثر نمایشی این گروه تئاتری را همراهی می‌کنند. بازیگران این نمایش نیز عبارتند از: مهدی بازدار، آیت بی‌غم، احمد حامدی، حسام زرنوشه، ملیکا شهاب، عبدالرضا صفری دریایی، نسترن صفری، ساره گندمی، سهیلا مفیدی، لیلا مفیدی، شاهین ملک زاده، سعید نبوی، محمد امید دوست، سهیل خبازی‌نژاد و پوریا محسنی.

علاقه‌مندان به پیش‌خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.