به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، در جلسه‌ روز گذشته علی رفیعی با مدیر مرکز هنرهای نمایشی و رئیس شورای حمایت در محل مرکز هنرهای نمایشی مقرر شد تمرینات نمایش از سر گرفته شود و نمایش به اجرا برسد.

ابراهیم گله‌دارزاده دبیر شورای حمایت از آثار نمایشی در ادامه در پاسخ به اینکه مشکلات پیش آمده مربوط به چیست گفت: ما در شورای حمایت با علی رفیعی به طور مستقیم در ارتباط نبودیم و توسط کارشناسان انتقال نظرات انجام می‌شد بخشی از مشکلات مربوط به همین ارتباط از راه دور بود و کارگردان نمایش با ساعت اجرای نمایش مشکل داشتند که قرار بر این است با هماهنگی مدیریت تالار وحدت این مشکل نیز رفع شود.

گله دار زاده در رابطه با مشکلات مربوط به قرار داد نمایش "یرما" بیان کرد: کارگروه تخصصی ما بر اساس قرارداد تیپ بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و درست است که این قرارداد قدیمی است و امروز تعرفه‌ها تغییر کرده است اما تا بازنگری در این قرار داد تنها مرجع قانونی برای مراجعه کارشناسان ما همین قرارداد است.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی گفت: طبق وعده مدیر مرکز هنرهای نمایشی تیمی متشکل از کارشناسان تشکیل شده است و جلسات اولیه این گروه برای بازنگری قرارداد تیپ انجام شده و به زودی قراردادها بر اساس تعرفه‌های امروزی منعقد می شود.

انتهای پیام/54/53