نازگل کاشانی که ایده شوخی را طرح کرده است و آثار تعدادی از هنرمندان را در این نمایشگاه جمع آوری کرده است به خبرنگار تجسمی‌ هنرآنلاین گفت: تا دو سال پیش تمام کارهایی که در نمایشگاه ها به نمایش گذاشته می‌شد پیچیده و تلخ بود و همه جا هم این موج به راه افتاده بود این در حالی‌ست که معتقدم اگر در کاری از طنز و شوخی استفاده کنیم مخاطب پیغام را جدی‌تر می‌گیرد و تاثیرگذاری به مراتب بیشتری دارد تا وقتی که شرایطی را به طور مستقیم به نقد می‌کشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال اخیر این موج تغییر کرده است و کارها کمی‌به سمت طنز پیش رفته است. این اتفاق باعث می‌شود که مخاطب فاصله خود را با اثر حفظ کند و بدون اینکه پیغام مستقیمی‌ را دریافت کند این فرصت را دارد تا خودش با اثر ارتباط برقرار کند.

در این نمایشگاه 15 اثر که ترکیبی از ویدئوکاناله، دیجیتال فتوگرافی و طراحی است از جمعه 10 شهریورماه تا چهارشنبه 16 شهریور ماه به نمایش گذاشته می‌شود. پرستو فروهر، مجید فتحی زاده، بابک کاظمی، مهرانه آتشی، محمود بخشی و فرشید ملکی هنرمندانی هستند که آثارشان در این گالری به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه گروهی شوخی همه روزه از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقمندان خواهد بود. گالری طراحان آزاد در خیابان ولی‎عصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس،پلاک5 قرار گرفته است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 88008676 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/31/34