به گزارش هنرآنلاین، اعظم بروجردی از داوران جشنواره سراسری تئاتر ماه با اشاره به برگزاری 8 دوره از جشنواره گفت: جشنواره سراسری تئاتر ماه می‌تواند راه‌گشایی برای هنرمندان و همچنین نمایش‌های با ارزش باشد، در واقع جشنواره های موضوعی همچون جشنواره سراسری تئاتر ماه هستند که می‌توانند بر روی مسائل مرتبط با انسان و معنویت تمرکز کنند.

داور جشنواره تئاتر ماه اظهار داشت: از آنجا که من سال‌های گذشته داور این جشنواره بودم، شاهد ترقی و پیشرفت آثار بودم که خوشبختانه هر چه به تعداد دوره های برگزاری جشنواره تئاتر ماه اضافه می‌شود به طور طبیعی کیفیت کارها هم از سطح بالاتری برخوردار می‌شوند که این نشان از موفقیت حوزه هنری در حوزه تئاتر دارد.

نویسنده نمایشنامه "تو کی شنیدی صدای مرا؟" به کمبود سالن در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این جشنواره جوانان بیشترین شرکت کنندگان هستند و نیاز به کسب تجربه دارند. جشنواره تئاتر ماه زمینه‌ای برای کسب تجربه است و هنرمند باید هر سال ضعف‌هایش را از این طریق برطرف کند و قوت‌هایش را افزایش دهد تا در آینده اثر بهتری ارائه کند. همچنین این جشنواره برای جوانان مراکز استانی فرصتی است تا هم از امکانات بهره ببرند و هم تجربه های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/