گروه سینمایی هنرآنلاین: مجموعه تلویزیونی «شهیدان باکری» به کارگردانی هادی حجازی‌فر این روزها در حال تصویربرداری است تا به زودی روی آنتن تلویزیون برود. حجازی‌فر که در نخستین تجربه کارگردانی خود نقش شهید مهدی باکری را نیز ایفا می‌کند،  در این مجموعه سراغ یکی از چهره‌های جنگ رفته که شاید نامش چندان به گوش نخورده باشد، اما تاثیر حضورش در جنگ بسیار پررنگ بوده است.

شهید خسرو ملازاده یکی از رزمندگانی است که در نوجوانی به جبهه‌های جنگ رفت و در کنار برادران باکری در جبهه‌های حق علیه باطل به مبارزه پرداخت و در عملیات خیبر کنار حمید باکری حضور یافت. حال حجازی‌فر برای این رزمنده شهید بازیگری را برگزیده که هر چند چهره جهانی دارد اما قرار است نخستین تجربه حضور سریالی‌اش با این نقش رقم بخورد.

سریال شهید باکری

روح‌الله زمانی که برای بازی در فیلم سینمایی «خورشید» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نوظهور جشنواره ونیز شد، حالا نقش شهید خسرو ملازاده را در «شهیدان باکری» بازی می‌کند. نقشی سخت و پرچالش، درباره نوجوانی که داوطلبانه به جبهه‌های دفاع مقدس می‌رود و ناگهان درمی‌یابد همراه دوست نوجوان خود در محاصره نیروهای متجاوز رژیم بعث عراق گرفتار آمده است.

بازی زمانی در سریال «شهیدان باکری» همچنان ادامه دارد و به زودی در شهرک سینمایی دفاع مقدس ضبط سکانس‌های جنگی آغاز می‌شود.