گروه تجسمی هنرآنلاین: گروه بین‌المللی Lab که از گروهی هنرمندان بین رشته‌ای متشکل از مهندسان، انیماتورها و متخصصان مختلف تشکیل شده، دو چیدمان دیجیتال تعاملی را در CaixaForum بارسلون به نمایش گذاشته‌اند. 

نمایشگاه جدید این گروه شامل دو اثر چند بعدی با عناوین «محبوب زاده شده از تاریکی، جهان زیبا» و «طبیعت گرافیتی: گمشده، غوطه‌ور و دوباره متولد شده» است. هر کدام از اینستالیشن‌ها در تعامل با افراد تغییر می‌کند. این آثار به بیننده اجازه می‌دهد تا هنگام لمس و تعامل با عناصر مختلف حتی برخی از ساخته‌های خاص خود  با خلق تصاویر خیره‌کننده بر کلیت این دو اثر تاثیر بگذارند.

کارهای این مجموعه در مکان‌های مختلف جهان از جمله نیویورک، پاریس، لندن، پکن و دیگر شهرها به نمایش در آمده است.  

اعضای CaixaForum معتقدند: «هنری که با استفاده از فن‌آوری دیجیتال خلق شده است، توانایی و قابلیت تغییر روابط میان افرادی را دارد و هنگامی که یک کار هنری با استفاده از فن‌آوری دیجیتال، براساس حضور یا رفتار بازدیدکنندگان خلق می‌شود، باعث از بین بردن مرز بین کار هنری و بازدیدکننده می‌شود. در حقیقت رابطه بین اثر هنری و فرد را به رابطه بین یک اثر هنری و گروهی از افراد تغییر می‌دهد. این که یک بیننده پنج دقیقه پیش حضور داشته یا اینکه شخص کناری شما اکنون چگونه رفتار می کند، ناگهان مهم می‌شود. این تجربه شناور و غوطه‌ور بودن مخاطب را به کاوش یک رابطه جدید که از مرزهای بین مردم و جهان فراتر می‌رود، هدایت می‌کند.» 

این نمایشگاه تا ۹ ژانویه ۲۰۲۲ در بارسلونا میزبان علاقه‌مندان است.