به گزارش هنرآنلاین، سلسله کارگاه‌های آموزشی و واحدهای تخصصی موسیقی ایرانی و غربی، به همت آموزشگاه موسیقی «آوای مهر» با حضور نخبه‌ای از استادان مطرح ایران برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها در چند دوره و در قالب‌های متنوع به صورت تخصصی و حرفه‌ای از جمله کارگاه «عملی تار و سه‌تار» با استاد ارشد تهماسبی، کارگاه شعر و موسیقی با عنوان «تننای شعر سپید» و کارگاه «تربیت مربی موسیقی کودک» با استاد مهدی آذرسینا، کارگاه «تحلیل بنیادی ردیف» با استاد ارشد تهماسبی، کارگاه‌های «بازخوانی رسالات کهن» و «مطالعه‌ایقاع در رسالات قدیم» با دکتر بابک خضرایی، کارگاه «درام در آواز ایرانی» با حسین علیشاپور و همچنین کارگاه‌های «شناخت مکاتب آوازی» با فریبا داوودی و «ردیف آوازی» با علیرضا شاه‌محمدی؛ بهار و تابستان امسال ارائه و برگزار می‌شود. 

در اقدامی دیگر بخش آکادمی آموزشگاه موسیقی آوای مهر در اعلام تازه‌ی خود با ارائه‌ی طرح جامع آموزشی پیوسته در سه سطح ابتدایی (C) متوسطه (B) و مقدماتی عالی (A) با ارائه‌ی گواهی تخصصی معتبر به فارغ‌التحصیلان هر دوره و امکان تدریس برای فارغ‌التحصیلان دوره‌ی عالی (پس از گذراندن دوره‌ی تربیت مربی) در حال حاضر در سطوح ابتدایی، متوسطه و پیشرفته هنرجو می‌پذیرد. این دوره‌ها با هدف امکان بهره‌وری علاقه‌مندان از فضای آموزش آکادمیک موسیقی در سه سطح تخصصی جداگانه و به صورت کلاس‌های ۶۰ الی ۹۰ دقیقه‌ای برای متقاضیان واحدهای موسیقی ایرانی و موسیقی غربی با برگزاری دوره‌های نظری و عملی در دو بازه صبح و عصر برگزار می‌شود.

تازه‌ترین کارگاه مرکز آموزش موسیقی آوای مهر با عنوان «کارگاه عملی تار و سه‌تار با استاد ارشد تهماسبی در گروه‌های جداگانه در شرف برگزاری است و به صورت تک جلسه‌ای حضوری (گروهی) در زمان ۴ ساعت با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی قابل استفاده برای کلیه‌ی نوازندگان تار و سه‌تار خواهد بود. 

علاقه‌مندان می‌توانند در تماس تلفنی با دفتر مرکز آموزش موسیقی آوای مهر ۰۲۱۸۸۳۰۵۴۳۵ یا ارسال پیام (از طریق واتس‌اپ یا تلگرام) به شماره همراه مرکز ۰۹۰۳۲۱۲۸۶۴۵ نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اقدام کنند.